iczT8ZEf
حداقل خرید 500 هزار تومان

ارسال رایگان به سراسر ایران

آموزش دیتیلینگ خودرو

با اتوکلیک حرفه ای ترین دوره آموزش دیتیلینگ را بگذرانید...یک هفته کارآموزی رایگان بعد از اتمام دوره در مجموعه اتوکلیک

آموزش عملی

حضوری در تهران

اساتید برتر

30 ساعت آموزش

معرفی به بازار کار

بدون پیش نیاز

آموزش دیتیلینگ خودرو

صفر تا صد و به صورت کامل و کاملا عملی

بهترین مربیان در حوزه دیتیلینگ

ارائه مطالب توسط بهترین استادان حوزه دیتیلینگ

پشتیبانی 6 ماهه پس از دوره

تا 6 ماه به تمامی سوالات شما پاسخ داده می شود

سرفصل ها

سرفصل های دوره

خیر شما می توانید بدون هیچ پیش نیاز در این دوره شرکت کنید. 

شما برای شرکت در دوره نیاز به هیچ تجهیزاتی نخواهید داشت و تمام این تجهیزات به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بعد از اتمام دوره می توانید تمامی تجهیزات مورد نیاز را با تخفیف ویژه از اتوکلیک تهیه کنید.

بله مدرک معتبر  داده می شود. 

ضروری است که شما یک فرم با افزونه فرم ساز بسازید تا در این عنصر قابل نمایش باشد.

درباره ما

تیم اتوکلیک دیتیلینگ باتجربه بالای 10 سال در زمینه دیتیلینگ انواع خودروهای خارجی و داخلی و انواع روکش ها و ترمیم رنگ ها یکی از نام های آشنا در این حوزه است. 

آموزش دیتیلینگ به صورت تخصصی در کوتاهترین زمان

امروزه افراد زیادی به دنبال یک شغل دوم پولساز و ساده می‌باشند. 😉 شاید شعار شغل دوم درآمد اول را شنیده باشید. به جرات می‌توان گفت که مجموعه اتو کلیک دیتیلینگ تنها مجموعه است که توانسته است به این شعار جامعه عمل بپوشاند. 🤑 چرا که به صورت تخصصی روی کتاب آموزش دیتیلینگ ویژه مجموعه اتو کلیک کار کرده است. شاید فکر کنید که با آموزش دیتیلینگ خودرو pdr  در تهران مشکلات شما حل می‌شود. اما باید به شما بگوییم که اشتباه فکر می‌کنید. چرا که دیتیلینگ یک موضوع فنی تخصصی است و نیاز به آموزش حضوری دارد. 😎 با اتو کلیک نگران هزینه دوره دیتیلینگ خودرو نباشید. چرا که اتو کلیک در وهله اول به دنبال ارتقا اکو سیستم  دیتیلینگ کشور می‌‌باشد و منافع مالی خود. 😏🤟🏻 شما این موضوع را با بررسی فروشگاه اینترنتی اتوکلیک به وضوح درک خواهید کرد.

دوره های آموزش دیتیلینگ خودرو در تبریز و یا دوره های آموزش دیتیلینگ خودرو شیراز با استفاده از منابع ترجمه شده توسط این مجموعه به شهرت رسیده اند. 😃💪🏻  به همین دلیل است که کتاب آموزش دیتیلینگ خودرو مجموعه اتو کلیک توانسته است به تیراژ بسیار بالایی دست پیدا کند. « ⚠ البته در حال حاضر نسخه پیشرفته این کتاب ویژه دانش پذیران این حوزه می‌باشد.  ⚠ » اگر به دنبال معتبر ترین مراکز آموزش دیتیلینگ خودرو در تهران می‌باشید، تنها کافیست که با شماره های موجود روی سایت تماس بگیرید و با یک مشاوره رایگان به بهترین انتخاب ممکن دست پیدا کنید.

یکی از سوالاتی که به کرات از واحد آموزش مجموعه دیتیلینگ پرسیده می‌شود، موضوع درآمد دیتیلینگ خودرو می‌باشد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط تیم تحقیقاتی اتو کلیک حداقل درآمد یک دیتیلر در ایران ماهانه بین 15 تا 45 میلیون تومان می‌باشد. 😐 البته این موضوع به محل کارگاه و همچنین سطح مهارت یک دیتیلر نیز بستگی دارد. 🤔 شاید برای شما جالب باشد که بدانید در کشورهای حاشیه ای خلیج فارس درآمد یک دیتیلر در حدود 2000 تا 7000 دلار در ماه می‌باشد. 😨 به همین دلیل است که حتی برخی از افراد قبل به مهاجرت نیز به این شغل فکر می‌کنند. 🧐👌🏻

دوره آموزش دیتیلینگ در تهران

دیتیلینگ خودرو چیست؟

قبل از اینکه به بررسی آموزش دیتیلینگ خودرو بپردازیم، بهتر است که به یک تعریف واحد از دیتیلینگ خود دست پیدا کنیم. 🤨 دیتیلینگ خودرو به کلیه‌ فرآیند های زیبایی بدنه خودرو به صورت تخصصی با مواد ویژه، رفع نواقص طراحی داخلی خودرو، استفاده از مواد مخصوص برای محافظت از بدنه و شیشه خودرو، رفع ایرادات جزئی حاصل از تصادف به صورت کاملا تخصصی می‌باشد. 😃 به صورت کلی دیتیلینگ به دو بخش دیتیلینگ داخلی خودرو و دیتیلینگ خارجی خودرو تقسیم می‌شود. 😊

 به این نکته توجه داشته باشید که شستشوی ماشین در کارواش به معنای دیتیلینگ خودرو نمی‌باشد. 😒👊🏻 چرا که در اکثر مواقع فشار آب دستگاه های کارواش و مایع شوینده ارزان قیمت آن‌ ها به بدنه خودرو شما آسیب وارد می‌کند. 😮 بنابراین بین کارواش و مراکز دیتیلینگ خودرو زمین تا آسمان است. از طرفی دیتیلینگ خودرو هزینه بالایی ندارد و شما می‌‌توانید به سادگی آن را فرا بگیرید. 😉 در دیتیلینگ خودرو یکی از مهمترین ارکان مهارت و تجربه دیتیلر می‌باشد. 🙄 اگر شما به بخش وبلاگ اتو کلیک مشاهده کنید، مقالات بسیار زیادی در این حوزه ویژه شما مخاطبین اتو کلیک قرار داده شده است. با این حال به یاد داشته باشید که آموزش دیتیلینگ یک فرآیند کاملا تخصصی است که نیاز به اساتید با تجربه و معتبر دارد. به همین دلیل است که افراد بسیار زیادی به دنبال یک دیتیلر متخصص می‌باشند. 😎

چگونه معتبر ترین مجموعه آموزش دیتیلینگ خودرو را پیدا کنیم؟

شاید برای شما این سوال مطرح شده باشد که با وجود منابع و مراکز آموزش دیتیلینگ بسیار زیادی که در سطح وب وجود دارد. چگونه می‌توانیم معتبر ترین مجموعه دیتیلینگ را پیدا کنیم؟ شما با بررسی پارامترهای زیر می‌توانید یک مجموعه موفق و یک مجموعه معمولی را شناسایی کنید.

1.    آیا درآمد دیتیلینگ خودرو برای شما را تضمین می‌کنند

زمانی که یک مجموعه آموزشی از کیفیت آموزشی خود مطمئن باشید، قطعا درآمد شما را در آینده تضمین می‌کند. حتی مجموعه اتو کلیک پا را یک گام فراتر نهاده است. برای افزایش سود آوری شما مجموعه اتو کلیک محصولات مورد نیاز دیتیلینگ بیرونی خودرو و همچنین محصولات دیتیلینگ داخلی خودرو را به قیمت عمده تقدیم شما خواهد کرد. 😎🖐🏻  قیمتی که حتی شما با واسطه گری محصولات در شهر خود می‌تواند برای شما سودآور باشد. البته بهتر است که در مورد تجهیزات کارگاهی دیتیلینگ چیزی نگوییم. چرا که این موضوع یک سوپرایز بسیار عالی برای شرکت کنندگان دوره می‌باشد. 😅👊🏻

2.    هزینه دوره دیتیلینگ خودرو آن‌ها چه میزان است؟

قبل از اینکه در مورد هزینه دوره دیتیلینگ خودرو چیزی بگوییم، لازم است که به دو نکته بسیار مهم اشاره داشته باشیم. اولین نکته این است که روی آموزش نمی‌توان قیمت گذاشت، چرا که استراتژی و سطح آموزشی برای هر استاد متفاوت است. 🤨دومین نکته که باید به آن توجه داشته باشید هزینه دوره دیتیلینگ خودرو به صورت حضوری و آنلاین متفاوت است. 😶 از طرفی اگر شما داخل کارگاه مجموعه به صورت مستقیم به دیتیلینگ خودروهای گران قیمت بپردازید، موضوع کمی پیچیده می‌شود. با این حال به شما اطمینان می‌دهیم که در مجموعه اتو کلیک هزینه دوره دیتیلینگ خودرو به نسبت چیزی که مهارت و دانشی که آموزش میبینید رایگان است. 😯

3.    آیا برای شما مشاوره برای تامین تجهیزات دیتیلینگ خودرو دارد

هنر یک مجموعه آموزش دیتیلینگ خودرو در این است که پس از آموزش برای شما برنامه ریزی داشته باشد. 🤔 خوشبختانه در مجموعه اتو کلیک با توجه به نظر مدیر عامل این مجموعه برای دانش پذیران دوره های آموزش دیتیلینگ خودرو تمهیداتی ویژه در نظر گرفته شده است که بتوانند تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز برای دیتیلینگ خودرو را به صورت نقد و اقساط خریداری کنند. 😉 البته توجه داشته باشید که نوع آموزش و همچنین سطح آموزشی شما نیز در این موضوع تاثیر گذار خواهد بود.

4.    ارائه کتاب آموزش دیتیلینگ خودرو « ارائه جزوه و محتوای ویدیویی ویژه »

همانطور که در بخش‌های ابتدایی به این موضوع اشاره کردیم که آموزش دیتیلینگ خودرو یک موضوع تخصصی می‌باشد. در نتیجه بهتر است که به این موضوع نیز اشاره داشته باشیم که نوع آموزش و نوع محتوای آموزشی شما نیز مهم است. 🙄 معتبر ترین مراکز آموزش دیتیلینگ خودرو برای شما یک محتوای ویدیویی ویژه آماده خواهند کرد. که با استفاده از آن می‌توانید تمام آموزه های داخل دوره را دوره کنید. 😃 مجموعه اتو کلیک نیز علاوه بر برگزاری کارگاه‌ های آموزش دیتیلینگ به صورت ویژه، برای شما یک محتوای متنی و همچنین محتوای گرافیکی ویژه آماده نموده است.

5.    ارائه مدارک معتبر آموزشی به صورت دو زبانه

خوشبختانه آوازه مجموعه دیتیلینگ اتو کلیک به اندازه‌ای است که شما در اکثر شهر ها صرفا با ارائه مدرک حضور در دوره‌ های آموزشی این مجموعه مشغول به کار شوید. 😏 چرا که در کارگاه‌ های آموزش دیتیلینگ تخصصی اتو کلیک، دیتیلر های برجسته از کشورهای حاشیه خلیج فارس حضور پیدا خواهند کرد. 😊  با توجه به نوع دوره آموزشی و همچنین میزان مهارت شما پس از پایان دوره، مدارک معتبر دیتیلینگ و همچنین گواهینامه‌ های بین المللی به صورت دو زبانه دریافت خواهید کرد. 🙂 البته به این موضوع توجه داشته باشید که مدارک ارائه شده در این دوره بدون ثبت رسمی و هولگرام اعتبار نخواهد داشت.

 چرا امروزه برخی از مراکز آموزش دیتیلینگ خودرو تبریز و آموزش دیتیلینگ خودرو شیراز اقدام به جعل مدارک این مجموعه نموده‌اند. 😒 درنهایت به یاد داشته باشید که  برخی از مدارک ارائه شده در مجموعه اتو کلیک بر اساس آموزش دیتیلینگ خودرو دانشگاه شریف می‌باشد. ✅ برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره پیشنهاد ما این است که با یکی از شماره‌ های موجود در صفحه تماس حاص فرمایید.

6.    دوره 0 تا 100 آموزش دیتیلینگ خودرو به صورت عملی انجام شود

زمانی که شما به دنبال معتبر ترین مراکز آموزش دیتیلینگ خودرو می‌باشید، باید در مورد کارگاه های عملی آن نیز سوال کنید. اگر قرار است که آموزش شما توسط یک استاد ناشناس به واسطه یک محتوایی  ویدیویی انجام شود. 🤨 خوب چه کاری است که شما در دوره آموزش دیتیلینگ تخصصی شرکت کنید. شما به سادگی می‌توانید یوتیوب را باز کنید و آموزش دیتیلینگ را جستجو نمایید. 🙄 شما باید در دوره 0 تا 100 آموزش دیتیلینگ خودرو یاد بگیرید که چگونه از دستگاه اوربیتال استفاده کنید. شما باید یاد بگیرید که چگونه دستگاه روتاری را برای پرداخت بهتر پولیش استفاده کنید. به همین دلیل مجموعه اتو کلیک یک فضای اختصاصی جهت آموزش شما طراحی کرده است که شما می‌توانید از هر کجای ایران به آن دسترسی داشته باشید.

7.    به شما چگونگی استفاده و خرید انواع متریال مورد نیاز دیتیلینگ را آموزش دهند

همانطور که می‌دانید آموزش دیتیلینگ خودرو چندین بخش دارد و یک بخش آن مهارت عملی دیتیلر در استفاده از تجهیزات می‌باشد. در صورتی که بخش عمده مهارت دیتیلر در شناسایی متریال مورد نیاز او می‌باشد. 😏 به عنوان مثال اگر دیتیلر انواع سرامیک خودرو، انواع پولیش خودرو، انواع پد های روتاری، انواع پد های اوربیتال، انواع دستمال های میکرو فایبر و … را نشناسد، چگونه می‌تواند یک فرآیند دیتیلینگ تخصصی انجام دهد. 🧐👌🏻  با توجه به این که مجموعه اتو کلیک تامین کننده کارگاه های دیتیلینگ در سراسر ایران می‌باشد. آموزش خرید و استفاده از انواع متریال مورد نیاز شما را در سطوح مختلف و با کیفیت‌های متفاوت به شما منتقل خواهد کرد. 🤩

8.    پشتیبانی رایگان ویژه اعضای دوره

کاملا طبیعی است که یک فرد تازه کار نتواند تمام دانش و مهارت مورد نیاز خود را با یک دوره آموزش دیتیلینگ خودرو کسب کند. ☹ « البته یکی از دوره آموزش دیتیلینگ خودرو اتو کلیک به صورت ویژه برای افراد آماتور طراحی شده است. » 🙂 از طرفی زمانی که فرد به تنهایی مشغول دیتیلینگ یک خودرو می‌شود، ممکن است که با چالش‌های روبرو شود. حتی ممکن است که به دلیل ضعف تجهیزات و یا متریال نا مناسب به بدنه و یا شیشه خودرو نیز آسیب وارد کند. 😨 در این زمان نقش یک پشتیبان و یک منتور به صورت ویژه احساس می‌شود. 🙂 به همین دلیل است که ما در مجموعه اتو کیلک دیتیلینگ با توجه به نوع دوره آموزشی و سطح آموزش شما چندین منتور و مشاور متخصص به عنوان پشتیبان شما قرار داده‌ایم. 😎💪🏻 در زمان ثبت نام تمامی این موارد به شما گفته خواهد شد.

9.    امکان اسکان « ناهار و خوابگاه اختصاصی ویژه دانش پذیران دوره »

قطعا برای آموزش تخصصی دیتیلینگ خودرو لازم است که حداقل 2 تا 5 روز کاری در کارگاه حضور داشته باشید. چرا که چگونگی استفاده از تجهیزات دیتیلینگ خودرو و همچنین شناسایی متریال دیتیلینگ خودرو بدون بررسی از نزدیک امکان پذیر نخواهد بود. 🤔 از این رو اتو کلیک برای افرادی که در نزدیکی یکی از چند کارگاه آموزش دیتیلینگ اتو کلیک سکونت ندارند، اقدام به تامین خوابگاه اختصاصی و وعده های غذایی نموده است. 😃🖐🏻 بنابراین شما به سادگی می‌توانید از هر کجای ایران اقدام به شرکت در نزدیکترین کارگاه دیتیلینگ تخصصی اتو کلیک داشته باشید. ⚜

آیا بازار کار دیتیلینگ همیشه پر رونق است؟ «  بررسی ظرفیت بازار »

معمولا زمانی که افراد مختلف برای آموزش دیتیلینگ خودرو با مجموعه اتو کلیک ارتباط برقرار می‌کنند، همیشه چند سوال ثابت دارند. 🤨 « آیا با این دوره شما می‌توانم وارد بازار کار شوم؟ » و سوال بعدی این افراد این است که « آیا در شهر کوچک ما نیز کارگاه دیتیلینگ خودرو جواب می‌دهد؟ » 🥺 برای پاسخ به این سوال بهتر است که یک نگاهی به آمارهای جهانی داشته باشیم. در کشورهای با سطح درآمد بالا معمولا به ازای هر 1000 خودرو به یک دیتیلر حرفه ای نیاز است. 😐 ( به همین دلیل است که دیتیلینگ یک مهارت بسیار پولسازی و مناسب برای مهاجرت می‌باشد. ) 😶

اما در کشورهای متوسط با سطح درآمد پایین به ازای هر 6000 الی 8000 خودرو نیاز به یک دیتیلر می‌باشد. 😕 حال شما بررسی کنید که در شهر شما چند خودرو وجود دارد؟ حال بررسی کنید که در شهر شما چند مرکز دیتیلینگ خودرو می‌باشد. از طرفی همیشه افرادی وجود دارند که به  ظاهر و کیفیت وسیله نقلیه خود اهمیت بدهند. راستی نمایشگاه‌ های فروش ماشین را نیز از یاد نبرید. 😏 برای درک بهتر این موضوع باید به شما بگوییم که افراد زیادی ماشین‌ های خود را به شهر های تهران، کرج، شهریار، مشهد برای انجام دیتیلینگ خودرو می‌برند. زمانی که در شهر آن‌ ها یک مرکز معتبر انجام امور دیتیلینگ خودرو باشد، چرا باید زحمات رفت و آمد به شهرهای دیگر را بدهند. 😎

سخن پایانی

در این بخش به صورت ویژه در مورد دیتیلینگ خودرو و همچنین آموزش دیتیلینگ خودرو با شما صحبت کردیم. در صورتی که هر بخش از محتوا برای شما پیچیده بود و نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید، 🤨 می‌توانید با واحد پشتیبانی مجموعه دیتیلینگ ارتباط برقرار کنید. 😃 در پایان پیشنهاد ما بر این است که قبل از خرید هر گونه دوره آموزش دیتیلینگ خودرو در مورد آن به خوبی تحقیق کنید. با وجود این که معتبر ترین آموزش دیتیلینگ به زبان فارسی متعلق به مجموعه اتو کلیک می‌باشد. 😎👌🏻

 با این حال پیشنهاد ما این است که قبل از خرید دوره آموزش دیتیلینگ غیر حضوری « آنلاین ». و یا شرکت در کارگاه های آموزش دیتیلینگ این مجموعه با کارشناسان ویژه اتو کلیک یک مشاوره رایگان تلفنی داشته باشید. 🤩 هدف مجموعه اتو کلیک ارتقاء سطح دیتیلینگ ایران به صورت همه جانبه می‌باشد و تامین منافع مالی از آموزش این مهارت کاربردی. 😎

4.5/5 - (2 امتیاز)
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من