آموزش

کلر (کیلر) پاک کن بدنه خودرو

آشنایی با کلر (کیلر) پاک کن:

هر خودرویی در اثر تابش طولانی مدت نور آفتاب دچار آفتاب سوختگی می‌شود و ظاهر ناخوشایندی روی بدنه آن ایجاد می‌شود در گذشته تنها راه رفع آفتاب سوختگی‌های جزئی استفاده از پولیش و در موارد شدیدتر رنگ کردن مجدد خودرو بود اما اخیرا روش دیگری هم با استفاده از کیلر (کلر) پاک کن در دسترس است.

استفاده از کلر پاک کن برای پاکسازی بدنه خودرو ممکن است به دلایل ایمنی و جوانب زیست محیطی توصیه نشود. کلر پاک کن حاوی مواد شیمیایی قوی است که می‌تواند رنگ خودرو را آسیب برساند و به آلیاژهای فلزی آسیب برساند. علاوه بر این، استفاده نادرست از کلر پاک کن ممکن است سطح رنگ را لکه دار کند و باعث ایجاد مشکلات دیگری مانند ایجاد خطوط و خط‌کشی‌های زرد روی بدنه شود.

برای حفظ و نگهداری بهتر بدنه خودرو، می‌توانید از واکس خودرو استفاده کنید. واکس خودرو به عنوان یک لایه محافظ بر روی رنگ خودرو عمل می‌کند و می‌تواند در برابر خطوط و لکه‌ها مقاومت کند و براقیت رنگ را حفظ کند.

کلر پاک کن Professional روش ساده‌ای برای از بین بردن آفتاب سوختگی است. این محصول به سرعت کلر روی سطح بدنه خودرو را از بین برده و لایه رنگ نمایان می‌شود. اگر به دنبال حفظ ارزش خودرویتان با کمترین هزینه هستید و به دنبال دردسر پولیش و رنگ کردن مجدد خودرو نیستید، استفاده از کیلر پاک کن روش مناسبی برای شما خواهد بود

آیا استفاده از کلر (کیلر) پاک راه مناسبی برای رفع آفتاب سوختگی میباشد؟

امروزه در صنعت دیتیلینگ و نقاشی خودرو یکی از معضلات و دشواری های از بین بردن رنگ سوخته بدنه خودرو ، هزینه بالا و از دست رفتن ارزش خودرو میباشد.

این امر سبب میشود راه های غیر اصولی جایگزین راه اصلی و درست شوند که یک روش آن که توصیه نیز نمیشود استفاده از کلر (کیلر) پاک کن میباشد.

این روش باعث آسیب به رنگ خودرو بعد از برداشتن لایه کلر میشود و رنگ خودرو را در برابر عوامل محیطی و طبیعی به شدت آسیب پذیر میکند

آفتاب سوختگی یکی از مشکلات گریبان گیر اکثر کاربران خودرو است. اگر شما نیز خودرو را زیاد در زیر نور آفتاب پارک نموده و از پوشش محافظ برای آن استفاده نمی‌کنید، با پدیده آفتاب سوختگی بدنه خودرو مواجه می‌شوید. در گذشته تنها را هکار برای رفع این مشکل در صورت که آسیب سطحی بود، پولیش و در صورتی که آسیب عمیق بود، راهکار رنگ مجدد خودرو بود.

اما اخیرا با ورود کلیر پاک کن به بازار، می‌توان کیلر سطح را کاملا پاک کرده و رنگ فقط باقی بماند. که با این روش اثرات آفتاب سوختگی از روی سطح پاک می‌شود. کیلر (کلر) پاک کن  در این زمینه بسیار پرکاربرد است. توجه داشته باشید که این محصول کیلر سطح را به طور کامل از بین می‌برد و در صورت استفاده از پوشش محافظ، ماندگاری آن کمتر از قبل می‌شود، زیرا این محصولات مخصوص پیوند با کیلر طراحی شده‌اند.

توجه:

– دور از دسترس کودکان قرار دهید.

– در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری نمایید.

– از استنشاق محصول خودداری نمایید.

– در صورت تماس با پوست و چشم با آب فراوان شسته و با لیبل کالا به پزشک مراجعه نمایید.

– در هنگام استفاده از دستکش و عینک محافظ استفاده نمایید.

– بهتر از ابتدا محصول در قسمتی کوچک تست گردد.

– بهتر است برای سطوح آفتاب سوخته، در قسمت کوچکی از آفتاب سوختگی تست گردد.

– سطح مورد استفاده نباید قبلا رنگ و بتونه استفاده شده باشد.

روش استفاده:

– ابتدا پنلی که نیاز به رفع آفتاب سوختگی دارد، انتخاب می‌شود.

– قبل از مصرف قوطی را تکان دهید.

– حال مایع کیلر پاک کن را روی سطح پخش کرده و با کاور مشمایی روی آن را بپوشانید.

– دور تا دور کاور با چسب محکم کنید تا هوا به داخل آن نفوذ نکند.

– 10 الی 15 دقیقه صبر نمایید.

– کاور را جدا نمایید. بهتر است قبل از جدا کردن کامل کاور، از اثر گذاری کامل محصول مطمئن شوید.

– بعد از جدا کردن لایه کیلر، قبل از خشک شدن مایع، سطح را سریعاً با دستمال پاک کنید.

– بهتر است سطح با پولیش نرم دستی، پولیش شود و در پایان سرامیک شود.

– توجه داشته باشید که به دلیل حذف شدن لایه کیلر، سرامیک ماندگاری کمتری دارد.

 

امتیاز یادتون نره😍😎

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *